Hoe plaats ik een bestelling?
Bekijk het aanbod op www.univepreventieshop.nl, kies maximaal twee producten en vul jouw unieke actiecode in bij het afrekenen. Bij het plaatsen van je bestelling vul je alle velden in. Via de knop ‘Bestelling plaatsen’ wordt jouw bestelling definitief en ontvang je per mail een bestelbevestiging.
Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen. Wat nu?
Dat is vervelend! We helpen je graag. Heb je al in jouw ongewenste mail gekeken? Het kan zijn dat de bevestiging daarin terecht is gekomen. Zo niet? Neem dan gerust contact op met onze partner Robitex via timo@robitex.nl. Vergeet niet je NAW-gegevens mee te sturen!
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Zodra je de bestelling definitief geplaatst hebt, is het helaas niet meer mogelijk om jouw bestelling te wijzigen.
Waar vind ik de bestelstatus?
Bij het plaatsen van de bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Zodra jouw bestelling is verwerkt en wordt verstuurd ontvang je per mail een track & trace.
Waar vind ik mijn bestelnummer?
Het bestelnummer vind je in jouw bevestigingsmail. De bevestigingsmail heb je na het plaatsen van jouw bestelling ontvangen op het doorgegeven e-mailadres.
Tot wanneer kan ik gebruik maken van deze actie?
Jouw unieke actiecode voor twee gratis producten in de Univé Preventieshop is geldig t/m 31 december 2025 of zolang de voorraad strekt. (OP=OP!)
Kan ik meerdere bestellingen plaatsen?
Nee, je kan niet meerdere bestellingen plaatsen. Je kan de actiecode éénmalig gebruiken!
Moet ik verzendkosten betalen?
De verzending is gratis! Univé betaalt jouw verzendkosten.
Wat zijn de levertijden van de producten?
De producten in de Univé Preventieshop zijn afkomstig van meerdere lokale partners. De levertijden variëren daarom van 3 tot 14 werkdagen.
Worden alle producten in een keer geleverd?
Jouw gekozen producten worden in één keer geleverd.
Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?
Ja, het wijzigen van jouw bezorgadres is mogelijk zolang de bestelling nog niet is verzonden. Voor het wijzigen van je bezorgadres kun je het juiste bezorgadres o.v.v. jouw bestelnummer indienen op magazijn@robitex.nl.
Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, het is mogelijk om jouw bestelling op een ander adres te laten bezorgen zolang de bestelling nog niet is verzonden. Voor het wijzigen van je bezorgadres kun je het juiste bezorgadres o.v.v. jouw bestelnummer indienen op magazijn@robitex.nl.
Mag ik mijn bestelling retourneren?
Het retourneren van producten is niet mogelijk.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat nu?
Dat is vervelend! Onze excuses voor het ongemak. Je mag contact opnemen met onze partner Robitex via timo@robitex.nl. Zij zorgen samen met jou voor een passende oplossing.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?
Dat is vervelend! Onze excuses voor het ongemak. Je mag contact opnemen met onze partner Robitex via timo@robitex.nl. Zij sturen jou een retourlabel en voorzien je van een nieuw product.
Mijn vraag staat er niet tussen. Wat moet ik doen?
Als je vraag er niet tussen staat mag je contact opnemen met Univé via communicatie.oost@unive.nl.